یزدفردا "عباس شخصی دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دفتر یزد به خبرنگار یزدفردا  گفت : جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بنا بر اصول خود بدنبال تداوم حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی و اصولگرایی در کشور می باشد لذا با راهبردهای اساسی خود در حوزه سیاسی پیروزی کاندیدای اصولگرایی را در انتخابات دنبال خواهد نمود که امکان پیروزی و توانایی اداره بهتر کشور را داشته باشد و بر اساس مواره اعلام شده در گذشته توسر دفتر مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، یاران و همراهان عزیز در استانها تلاش مینمایند موجبات پیروزی جناب آقای دکتر احمدی نزاد را فراهم آورند .

وی در ادامه افزود : بر خلاف برخی احزاب که فقط در ایام انتخابات فعالیت دارند جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به هیچ وجه فعالیت مقطعی نخواهد داشت و در فعالیتهای فرهنگی نیز فعالیت داشته و در استان و شهرستانها موارد فرهنگی و اجتماعی را پیگیری خواهد کرد .

عباس شخصی در پایان ضمن دعوت از تمام اصولگرایان برای عضویت در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دفتر یزد گفت : کسانی که تمایل به عضویت در این جمعیت دارند با شرط اینکه در هیئت مرکزی حزب سیاسی دیگری عضئ نباشند می توانند از روز شنبه مورخ 5 / 2 / 88 در محل دفتر به آدرس خیابان آیت الله کاشانی – کوچه کانون زبان – پلاک 61 حاضر شده و ثبت نام نمایند .

شایان ذکر است دبیر کل این جمعیت دکتر زاکانی می باشد و در یزد هنوز انتخابات برگزار نشده اما آقایان اکبری – نورالدینی – و جمعی دیگر افراد هیئت مرکزی را تشکیل می دهند . همچنین کاندیدای مورد حمایت جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آقای دکتر احمدی نژاد می باشد و اواخر اردیبهشت ماه همایشی در یزد برگزار خواهد شد که متعاقبا اعلام می گردد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا